Vásárlás menete

Rendelés menete

Regisztráció

Webáruházunkban regisztráció nélkül is böngészhet, azaz ismerkedhet termékeinkkel és árainkkal. Ha vásárolni szeretne, azt vendégként vagy regisztrált vásárlóként teheti, mindkét esetben szükséges megadni a számlázási és szállítási adatait (név, cím, e-mail cím és telefonszám adatok).

 Ezt a kívánt termékek kosárba helyezésével, majd a “ kosár” gomb megnyomásával elérhető, külön ablakként megnyíló részben, a fizetés menüpontban teheti meg. A regisztráció Önnek is kényelmes megoldás, mert ha újra nálunk vásárol, a termékek kiválasztása után, a pénztárhoz való lépést követően adhatja meg felhasználónevét és jelszavát, és már el is küldheti rendelését. Fiókjában a regisztrált Jelszavát, Belépési adatait, Számlázási adatait bármikor módosíthatja. A Fiókjában megtekintheti korábbi rendeléseinek adatait, nyomon követheti aktuális rendelésének adatait, állapotát.

Kosár

A megvásárolni kívánt termékeket a listákról, vagy a termékek főlapjáról a “Kosárba” gomb megnyomásával kosarába gyűjtheti. Amennyiben a termékhez tartozó “kosárba” gombra többször kattint, azzal annyi darabotot tesz belőle kosarába ahányszor rákattintott, melyről a felső menüsor alatt visszaigazolást olvashat. Ha kosarában már van termék, annak állapotát a vásárlás végösszegével együtt folyamatosan nyomon követheti a jobb oldali menüsor tetején. Ha mindent terméket kiválasztott, melyet meg kíván vásárolni, a “Kosár” gombra kattintva jut tovább a vásárlási folyamatban. Megrendelés előtt külön ablakban áttekintheti kosara tartalmát, a kosárba tett termékek nevét, darabszámát, majdani vásárlása végösszegét szállítási díj nélkül. Itt lépésről-lépésre ellenőrizheti, szükség esetén megváltoztathatja rendelése adatait, a vásárolni kívánt termék mennyiségét, szállítási, számlázási adatait. Kosarából lehetősége van a termékek eltávolítására is. Kupon és / vagy ajándékutalvány felhasználásához a kosár menüben válassza a felhasználni kívánt típust és adja meg a hozzá tartozó kódot. (A kuponok felhasználási feltételei mindig az adott kupon akcióban kerülnek meghatározásra és közzétételre.) Az ajándékutalvány ellenértéke nem téríthetõ vissza, az egy alkalommal használható fel. Amennyiben a vásárlás végösszege nem éri el az ajándékutalvány összegét, a különbözet nem kerül visszautalásra, a fel nem használt egyenleg elveszik. A kupon és ajándékutalvány összege az esetleges szállítási, adminisztrációs költséget nem csökkentik, kizárólag a kosárba helyezett termék vagy termékek összegét módosítják. A soron következő lépéseket a “Tovább” gombbal teheti meg, a megfelelő választógomb kijelölése után.

Számlázási cím, Szállítási cím illetve a Belépési adatok megadása

Ebben a menüben kérjük, adja meg szállítási címét és a számlázási adatait. A „*”-al jelölt mezők kitöltése kötelező!

Szállítási mód kiválasztása

Szállítás, átvétel történhet futárszolgálat útján, illetve személyes átvétellel, melyet a Szállítási mód menüben választógombbal adhat meg.

Lehetősége van megjegyzés írni a szállítással kapcsolatban, pl. a cég nevének megadása, munkahelyre kért szállítás esetén; kapucsengőn feltüntetett név megadása, eltérés esetén.

Fizetési mód kiválasztása

A szállítási mód megadása után szintén választógomb segítségével adja meg az Ön által választott fizetési módot.

 Fizetés, átvétel, szállítás

A megrendelt termék illetve a  házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Fizetési módok

1. Fizetés az áru átvételekor:

A csomag személyes átvétele esetén a vételár a helyszínen készpénzben vagy  bankkártyával fizetendő.

Utánvétel estén a megrendelt terméket és a szállítás díját a csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben kifizetni.

2. Fizetés banki átutalással:

Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének (vételár és esetleges szállítási díj) előre történő kiegyenlítésére (természetesen személyes átvételt is választhat). A banki előre utalás a 10918001-00000023-21760009  számlaszámra teljesítendő, a visszaigazoló e-mailben található rendelésszámot kérjük a közleményben feltüntetni. A megrendelt termék a végösszeg beérkezését megelőzően át nem vehető és futárszolgálattal ki nem szállítható.

3. Fizetés online, bankkártyával:

MAESTRO, MASTERCARD, VISA  

Webáruházunkban lehetőség van online fizetésre, melyet a Barion fizetési rendszerével rendezhet. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény a 2011-es Elektronikus pénzről szóló EU direktíva és a 2013.éviCCXXXV törvény alapján. Intézmény azonosító:253253192.Engedély száma: H-EN-I-1064/2013.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (garancia levelet) a csomag tartalmazza.

Szállítási határidők

Az áru rendeléseket, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk 1-2 munkanapon belül átadjuk a DPD futárszolgálatnak, ill. személyesen átvehetőek. Azonnali árukészlet hiányában a rendeléseket 3-5 munkanapon belül teljesítjük. A várható szállítási időpontról, ill. a fentiektől eltérő szállítási határidőről e-mailben, vagy telefonon értesítjük Önt.

Átvételi és szállítási lehetőségek

1. Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal

  • 15.000 Ft feletti megrendelés esetén a házhozszállítás DPD futárszolgálattal: ingyenes!
  • 15.000 Ft alatti megrendelés esetén a házhozszállítás: 1290,- Ft
  • 15.000 Ft alatti megrendelés esetén utánvéttel a házhozszállítás: 1790,-Ft

2. Személyes átvétel

A megrendelt termékek (szállítási díj felszámítása nélkül) személyesen átvehetőek az erről szóló értesítést követő 8 munkanapig, vételár előre történő kiegyenlítése esetén 10 munkanapig a BioBogár Bioboltban 2623 Kismaros Kossuth L.u.24/a

Házhoz szállítási, személyes átvételi információk

Házhoz szállítás esetén Webáruházunk megrendeléseit a DPD futárszolgálat és fuvarszervező cég teljesíti. (A megrendelések házhoz szállítását csak Magyarország területén tudjuk vállalni.) A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem  tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Az esetleges későbbi félreértések elkerülése végett a futárszolgálatnak történő átadást megelőzően a csomagok tartalmát fényképezőgéppel rögzítjük.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és tételesen vegye át az árut. Kérjük, hogy a termékek sértetlenségét, mennyiségét is ellenőrizze a helyszínen, mivel hiányosság, sérülés esetén azt jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhozszállítás esetén a termékek árán felül a fentiek szerinti szállítási díjat kell fizetni. Külön csomagolási. kezelési költség nem kerül felszámításra.

A Rendelés véglegesítése előtt kérjük, olvassa el Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, azzal egyetértését jelezze a jelölő négyzetben, ezzel elismeri, hogy az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeket megismerte és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A rendelés a jelen szerződési feltételek megismerése és elfogadása nélkül nem véglegesíthető. (Kérdése esetén elérhetőségeinken keressen minket.) Rendelését a “Rendelés jóváhagyása” gombbal véglegesítheti. Megrendelését a regisztrációban megadott e-mail címen visszaigazoljuk (automatikus e-mailben), amennyiben ez 1 órán belül nem történik meg, kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén.

Rendelése állapotáról, amennyiben regisztrált, fiókjában is megtalálja az információkat, illetve a rendeléshez tartozó email címen folyamatosan tájékoztatjuk rendelése állapotáról, pl.: Folyamatban (Rendelése beérkezett) – automatikus email, Feldolgozva (Rendelése összekészítés alatt), Átvehető (Személyes átvétel esetén), Feladva (Futárszolgálatnak átadva).

Felmerülő kérdés, esetleges készlethiány esetén elsődlegesen telefonon, majd email-ben is keressük Önt.

Fontos, hogy ügyeljen valamennyi (elérhetőségi, szállítási, számlázási) adat pontosságára!

Hiányos, hibás elérhetőségi adatok (e-mail cím és telefonszám) esetén nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot és így rendelését nem áll módunkban teljesíteni. Hibásan, hiányosan vagy pontatlanul megadott szállítási, számlázási adatok miatt keletkező költségek a Vevőt terhelik, az okozott kárért a Vevő felel. A nyilvánvalóan valótlan tartalmú regisztráció törlésre kerül.

Amennyiben a megrendelés leadását követően adatbeviteli hibát észlel, kérjük haladéktalanul jelezze azt a biobogarbiobolt@gmail.com  e-mail címen, vagy a 06-20-3128686-os telefonszámon.

Rendelését leadhatja a biobogarbiobolt@gmai.hu címre küldött emailben, vagy a 06-20-312-8686 os telefonszámon munkanapokon 9:00-18:00-ig.

Módosítás, lemondás

A „futárszolgálatnak átadva” rendelési állapotot megelőzően a Vevő módosíthatja, vagy lemondhatja a megrendelését a biobogarbiobolt@gmail.hu e-mail címen, vagy 06-20-312-8686 telefonszámon. Ebben az esetben a Vevőnek nem keletkezik fizetési kötelezettsége.