Posted on Hozzászólás most!

LÁNGOS EGÉSZSÉGESEN

Ha nyár,akkor lángos! És miért ne lehetne ezt egészséges változatban is elkészíteni?

A boltban, vevőim nagy kedvence a Szafi free Lángos lisztkeverék,amelyből könnyen készíthetünk házi gluténmentes lángost, ami a gluténmentesség mellett tejmentes, tojásmentes, szójamentes, kukoricamentes, magmentes is, így az ezekre érzékenyek is fogyaszthatják.

A Szafi Free termékek kizárólag vegán alapanyagokból készülnek, és a hozzájuk tartozó receptek is vegánok!

Nem szívja magába az olajat  és a magas rosttartalmának köszönhetően lassú felszívódású szénhidrátforrás.

1 db. normál méretű laktató lángos kb. 150 Forint!

És lássuk a receptet:

Hozzávalók (2 darabhoz, 232 grammhoz):

Forrósítsuk fel a kókuszolajat.

Gyúrjuk össze a hozzávalókat, majd 10 percig pihentessük.

A tészta lágy lesz, de könnyen kezelhető.

Lisztes felületen gyúrjuk át, majd osszuk két részre.

Olajos kézzel és olajos munkafelületen igazítsunk 16 cm-es körlapokat.

Forró kókuszolajban süssük oldalanként 4-5 percig.

Majd szedjük törlőpapírra, és töröljük le róla az olajat.

Ízlés szerint tálaljuk! Jó étvágyat!

Átlagos tápérték: 100g lisztkeverékben 1 db. (116g) kisült lángosban*
Energia: 1420 kJ (336 kcal) 1209 kJ (287 kcal)
zsír:– amelyből telített zsírsavak: 1,6 g0,4 g 6,6 g
0,3 g
szénhidrát:– amelyből cukrok: 66,7 g1,2 g 47,2 g
1 g
rost: 10,3 g 7,3 g
fehérje: 8,6 g 6,1 g
só: 1,8 g 1,3 g
Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .